Home » Administratief medewerker

Administratief medewerker

Administratief medewerker

Vacature

Wat doe je dan wel de hele dag bij ons?

  • Je representeert Balan’z op een professionele manier;
  • Je bent het aanspreekpunt voor alle inkomende vragen via de mail en telefonisch;
  • Je voert administratieve taken uit;
  • Je ondersteunt andere teamleden bij administratieve taken;
  • Je beheert specifieke software gerelateerd aan accountantskantoren;
  • Je beheert afspraken en agenda’s;
  • Je organiseert vergaderingen en evenementen.

Je ziet het zitten?
Wacht er is meer!

Voor niets gaat de zon op. Dus als onze toekomstige perfecte medewerker word je wel serieus verwend. Hiermee:

  • Het mooiste kantoor van Gent, of eventueel van Oostende.
  • De mogelijkheid om te telewerken (zonder dat uitzicht over Gent, wel).
  • Flexibele uren
  • Een intern opleidingspakket
  • Een takenpakket dat jou past als je favoriete paar sneakers.
  • Doorgroeimogelijkheden: the sky is the limit. Wij gaan voor topboekhouders: we halen professioneel alles uit jou.
  • Een marktconform loon. Uiteraard.
  • Groepsverzekering en hospitalisatieverzekering
  • Maaltijdcheques (Hangry kan je niet werken? Wij ook niet.)
  • Een dertiende én veertiende maand! Hoppa!
  • Wat? Je wil ook een bonus? Voilà: een bonus.
  • 32 dagen verlof
  • Echt waar. Tweeëndertig dagen verlof. Dat is meer dan een maand!
  • Aanvullende onkostenvergoeding
  • Koffie à volonté

Iets voor jou? Solliciteer hier.

Op zoek naar een plek waar jouw talenten worden gewaardeerd en gestimuleerd? Zoek niet verder!